Zámecký park a Halberstadt

29. srpna 2011 v 15:39 | iness |  Iness
Ahoj,
prázdniny se šíleným krátí a adapťák a nový školní rok se neodvratně blíží :( Proto se snažím užívat si poslední zbytky prázdnin jak nejlépe to jde. Minulý týden jsem se sestrou rozhodly,že pojedeme do nedaleké vesnice Vrchotovy Janovice na zámek a do zámeckého parku na piknik. Od rána jsem smažila cukety a balila :),vytiskly jsme mapku a jely. Bohužel cestou začalo trochu poprchávat, nicméně jsme to nevzdávaly a jely dál,až jsme přijely na místo určení. V tu ránu jsem si ale vzpoměla,že jsem náš oběd nechala doma! :) Otočily jsme se,doma se naobědvaly (ještě jsem stačila upéct buchtu:) a vyjely znovu,tentokrát už bez mapky :) Nic jsme doma naštěstí nezapoměly a našly si v parku poklidné místečko a začaly piknikovat. Snědly jsem buchtu a četly si a válely se. Po dicela dlouhé době,jsme šly na prohlídku. Na zámku jsem už byla před tím několikrát ale i tentokrát se mi tam líbilo.Pak jsme jely domů :)
Druhý den jsem s Lady Letty s ještě jednou spolužačkou jely navštívit do vedlejší vesničky češtinářku ze základky. Seděly jsme na zahradě,pily domácí Mojito,povídaly si a oslyntával nás její velký pes :) Dobře jsme se bavily a ani jsme si neuvědomovaly,že už tam sedíme pět hodin! Ani nedokážu pořádně říct,jak se mi bude po jejích hodinách češtiny stýskat! :(
V sobotu ráno jsem jela s rodinou a babičkou na víkend do německého města Halberstadtu. Jely jsme šest hodin,než jsme dojely k hotelu,kde jsme byli na jednu noc ubitovaní. Prohlíželi jsme si město,asi tři hodiny nakupovali v pasáži,HM a New Yorkeru :)a večer zašli do Španělské restaurace. Druhý den jsme se koukli na tamní nádraží a vyrazili tu několiksetkilometrovou cesty zpátky domů.
Celou dobu jsem měla foťák u sebe a nafotila jsem pro vás pár snímků.

Moje nožky v parku :)

V zámeckém parku

Zámecké nádvoříčko
Halberstadt

1 člověk ohodnotil tento článek.