Srpen

12. srpna 2011 v 12:45 | iness |  Iness
Ahoj,
dloouho jsem se již neozvala.Nešly mi psát komentáře,ale taťka mi zpravil internet na mém netbooku a už mi zase jdou psát :)
Za poslední týdny jsem zažila samé pěkné věci. Tři týdny zpět jsem byla se ségrou na Shakespearovských slavnosech v Praze na hradě na Romeovi a Jůlii. Sice pršelo,ale bylo to nádherné!! Lístky, (jeden za 800,-) které jsme dostali od jedné známé,která nakonec nemohla jet, byli hned do druhé řady! Dostaly jsem tam senzační pláštěnky a na půjčení deky. Ve třičtvrtě na deset byla desetiminutová přestávka a šly jsme se projít. Bylo to skvělý,nikdo tam už tak pozdě nebyl a poprvé jsem vyděla krásně nasvícenou katedrálu sv. Víta a zářicí Prahu zezhora.
Pár dní na to,jsem jela s taťkou s sourozenci na výlet. Nejdřív jsme se stavili v Nižboru na zámku v Keltském muzeu (ano,právě tady jsem byla se třídou během našeho třídenního výletu :). Jely jsem do Kladna na výborný oběd a pak do Lidic. Nevěděla jsem jak to tam vypadá a byla jsem překvapená,když jsme dojely do takové větší vesničky,trochu jsem si představovala,že tam bude jenom louka :) Pak jsme kousek popojeli a dojely k muzeu a za ním opravdu byla ta louka. Prošly jsme muzeum (i s mojí 5 sestřičkou,chudinkou :). Nejdřív nám pustily kratičký dokument a pak náslodvaly fotografie a další krátká videa. Bylo to fakt hrozně smutný. Pak jsme vyšly na louku,krásně posečenou, k pomníku lidických dětí (z těch tmavejch soch mi docela mrazilo v zádech, a pomodlily se. Dál jsem šli jenom kousek až k zbylým základům statku Horáků a jely domů. Po cestě tam,mi bylo pěkně blbě ale cestou zpátky nanštěstí ne.
Večer přijela Clarett na návštěvu. Skákaly jsme (hlavně teda Clarett) na naší trampolíně,grilovaly a pak šly spát do tee-pee. Bylo to fakt hustý a skvělý! :)
Došla jsem si potřetí do kina na Harryho Pottera (už i nejspíš naposledy:)
Tento týden jsem byla se sestrou u babičky,která mi koupila krásné hnědé dlouhé šaty a nádherný,překrásný,nejhezčí triko-tuniku-šaty (prostě všechno dohromady) ! Moc nejde posat,je žluto-čerený. Připadá mi trošku jak nějaký japonský obleček nebo jako obleček pro skřítka a babičce to příde jak hadr pro budhu :)
A teď k dnešku. Nebo spíš k zítřku. Zítra naše rodina vyráží na dovolenou do Říma,letecky! Mám z toho dosti obavy,vetšina rodiny včetně mě ještě nikdy neletěla! Mamka má k tomu ještě naštíplý kotník a chodí v ortéze (sádru odmítla) a nikdo neví jakk to tam vůbec bude probíhat! Tak nám prosím držte palce! Na druhou stranu se už těším,těším se jak tam bude teplo a na siesty,protože jsmem nakoupili nové stolní hry s sebou.
Tím jsem taky chtěla oznámit,že tu pět dní nebudu a žádný článek nepřednastavím,musím si balit,protože ještě nikdo u nás balit nezačal a letíme už zítra!!!!
Mějte se tedy krásně!
Vaše Ines :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.