Řím

19. srpna 2011 v 16:31 | iness |  Iness

Ahoj,
včera jsem se vrátila z dovolené v Římě. Domů jsem přijela až v půl deváté a byla jsem unavená z cesty,proto píšu až dneska. :)
V sobotu ráno jsem byla hrozně nervózní z cesty letadlem. Na letišti ale byly hodné letušky a poradily nám co máme dělat a kam máme jít,takže nám letadlo neuletělo. Vzala jsem si Kinedryl,aby mi nebylo špatně a pak jsme nasedli a začalo se startovat. Byl to hrozně divný pocit,nezálehaly mi uši ale cítila jsem v hlavě takový divný tlak. Naštěstí na palubě nebyl žádný terorista a ani jsme neztroskotaly :) Letěly jsme chvílema i nad mořem,které bylo krásně modré. Na Italském letišti byl hrozný zmatek spoustu lidí a mi jsme nevěděly kam jít a už vůbec jak se dostat do Říma! Naštěstí nás oslovil jeden taxikář a nějak jsem s ním domluvily,že nás sveze až před dům,kde jsme bydleli.
Hned jak jsme vešli na pokoj,pustili se do nás komáři a pořád,pořád tam byli i když jsem si koupily Raidy!! V jednu chvíli jsem měla na jedné noze 14 štípanců a to ještě nebyl zdaleka konec :) Po celou dobu pobytu jsem chodily po Římských památkách. Vatikán byl od nás jenom 5 minut pěšky a skoro všude jsem i pěšky došoly,maximálně jsme jely pár stanic autobusem. Byli jsem tedy ve Vatikánu (asi 4krát:) a v katedrále, šly jsme na Andělský hrad, do Kolosea,do Kalistových katakobm a spoustu,spoustu kostelů a chrámů :) Na jeden den jsme jeli vlakem k moři a cestou jsme míjely pole melounou.
Každý den bylo neuvěřitelné horko,tak jsme se na odpoledne (pokud to šlo vracely na pokoj,kde jsme odpočívali a hráli různé stolní hry a karty až do večera.
Byli jsem párkrát v restauraci na jídle,ale člověk v těch vedrech neměl moc chuť k jídlu nebo hlad a měla jsem výbornou obří mentolovou a oranžovou melounovou zmrzlinu :)
Mám tolik zážitků,že je ani všechny nedokážu vypsat. Hrozně se mi tam líbilo a naneštěstí jsem tak přizpůsobivý člověk,že si během pár dnů zvyknu na cizí prostředí a vůbec se mi nechce domů se vracet ke starému stereotypu. Proto se mi vůbec nechtělo do studených,nudných a usedlých Čech.Nejradši bych ještě zůstala v Římě a hrála karty a procházela se po památkách a jedla jednu zmrzlinu za druhou :(
Samozdřejmě,jsem nezapoměla fotit a proto vám se pár fotek i dám.

Na terase nám rostlo kiwi,ale ještě nebylo zralé.

katedrála sv.Petra ve Vatikánu

Velehrad - centrum pro české křesťanské poutníky v centru Říma,kde jsme byli ubytovaní.

socha Anděla na Andělském hradě

zbytek nějaké antické pevnosti a další antickou velestavbou v pozadí

koloseum

socha na Andělském hradě,připomínající Voldemorta :)

v koloseu

antická velestavba (na žádné fotce není celá,protože byla fakt ohromná :)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lúthien Lúthien | Web | 19. srpna 2011 v 16:41 | Reagovat

Mě se teda v letadle líbilo, ale hlavně, že ti nebylo špatně :)
Závidím ti! Ale ne, kecám, přeju ti to :D Já bych stejně v tom vedru asi umřela :D Do Kolosea bych se chtěla někdy podívat. Ale je super, že jsi viděla tolik věcí! Určitě sem přidej další fotky :)

2 Alice Cullen-Hale Alice Cullen-Hale | Web | 19. srpna 2011 v 18:06 | Reagovat

Muselo tam být krásně, všechny ty památky a zkrátka prázdninová atmosféra ciziny, to je nejlepší ;-) Krásné fotky!

3 Seletryth Seletryth | 19. srpna 2011 v 18:41 | Reagovat

Voldemort nemá chybu :D
Som rada, že si si to užila, že sa ti tam páčilo a som rada aj za tie fotky :-) Tiež by som sa rada pozrela do Talianska, ale momentálne je mojou prioritou Francúzsko a Paríž...
Mimochodom, vracať sa domov je vždy také...nudné, ale potom si po čase zvykneš :-D Aspoň u mňa to tak je, he...

4 Caddy Caddy | Web | 20. srpna 2011 v 13:39 | Reagovat

Ty jo, to muselo být skvělé!!! Do Říma bych se taky chtěla někdy podívat... :-)

5 Jíťa Jíťa | Web | 21. srpna 2011 v 10:57 | Reagovat

Pane jo, taky bych se tam někdy chtěla podívat... Na Koloseun, do Vatikánu, prolízt si všechny ty antický památky...
Jsem ráda, že sis to tam užila, ty zmrzliny musely být skvělý! :-) Budou ještě nějaký fotky? :-)

6 Lady Letty Lady Letty | Web | 22. srpna 2011 v 16:21 | Reagovat

Děkuju :)
Hezké fotky. :)
V Římě jsem nikdy nebyla, takže ti tak trochu závidím. :) Ale je fajn, že se ti to tam líbilo. :) Třeba se tam zase jednou vrátíš ;)

7 lilliene lilliene | Web | 25. srpna 2011 v 19:42 | Reagovat

to jsou krásné fotky, moc se ti povedly. já jsem v letadle seděla, ale neletěla jsem. asi naštěstí. a ti komáři? no, já jsem doma zase lapala mouchy. jedna se mi rozmázla na prst a nešlo to dolů jinak než násilím :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.